فروشگاه 100سبد

بهترین محصولات آرایشی بهداشتی

روغن شترمرغ مفصلی امگا5 + بادکش

روغن شترمرغ مفصلی امگا5 + بادکش
روغن شترمرغ مفصلی امگا5 - OMEGA5
جهت درمان آسیب ها و دردهای مفصلی - عضلانی و استخوانی  - بدون عوارض
با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


به همراه بادکش 

100 درصد خالص و ریزمولکول و بدون بو
سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9

 

 

ابتدا روغن شترمرغ مفصلی امگا5 را بر روی پوست خود زده سپس بادکش کنید تا اثر بادکش و روغن شترمرغ چند برابر شود.

 

خرید روغن شترمرغ مفصلی امگا5 + بادکش

 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
 
 
مشخصات اصلی :
 
نوع
روغن موضعی
برند
امگا5 omega5
حجم
60 میلی لیتر
پروانه بهداشت
32/19022
شماره ثبت
2175
سری ساخت
123/1317
شماره پروانه صنایع
123/30708
تاریخ مصرف
دارد
شرکت سازنده
رویان پالیز
کشور سازنده
ایران - ایوانکی
کارخانه سازنده
پاک آرای آژنگ
قیمت درج شده بر روی محصول
بدون قیمت درج شده
قابل استفاده برای
تمامی سنین
 
 
توضیحات محصول :

روغن شترمرغ امگا5 آزمایش شده در آزمایشگاه های فرانسه است و در آزمایشگاه به دو روغن شترمرغ پوستی و مفصلی تفکیک شده است؛ که خواص هر دو روغن به طور  جداگانه در وب ما نوشته شده است. روغن شترمرغ امگا5 با استفاده از بخار آب مایع شده و چندین بار در معرض بخار آب ریزمولکول تر می شود تا جذب بهتری بر روی پوست داشته باشد و باعث ایجاد جوش و یا حساسیت پوستی نگردد. چربی شترمرغ اگر به صورت غیرحرفه ای مایع شود خون یا آلودگی موجود در آن ممکن است سبب ایجاد حساسیت پوستی گردد. علاوه بر آن حرارت مستقیم بر روی چربی شترمرغ بسیاری از خواص شگفت انگیز روغن شتر مرغ را از بین می برد.
گاهاً مشاهده میکنیم که افراد جامعه از مسائل و مشکلات جسمی مشترکی شکایت دارند. سردرد، فشارخون، تنگی نفس، مسائل قلبی و عروقی و... . اما به علت عدم تحرک و فعالیت مناسب، پشت میز نشینی طولانی، کهولت سن، فشار بیش از حد کار و...، تقریباً بیشتر افراد جامعه از دردهای عضلانی و مفصلی رنج میبرند که هرچند زیاد حاد به نظر نمی‌رسد، اما در اغلب موارد، طولانی و مداوم و بعضاً به شدت رنج آور می‌باشند. شاید اولین پیشنهاد و فکر شما برای رفع این دردها استفاده از آرامبخش ها و تسکین دهنده های گیاهی و شیمیایی باشد. اما در بسیاری از موارد این گونه داروها علاوه بر اثربخشی تأثیرات بسیار خطرناکی بر متابولیسم داخلی بدن دارند. بنابراین یکی از بهترین روشهای درمان این نوع دردها، استفاده از موارد خارجی همچون ماساژ، پمادها و ... می‌باشد. روغن شترمرغ به اذعان کارشناسان و متخصصین امر درمان دردهای عضلانی، مفصلی و ... ، یکی از برترین روشها و مواد درمانی این امور بحساب می‌آیند.
روغن شتر مرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 9،6،3 می‌باشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.


 
موارد مصرف روغن شتر مرغ مخصوص درمان دردهای مفصلی :

ورم - پا درد - آرتروز  - سیاتیک - کمر درد - روماتیسم - ورم مفاصل - دیسک کمر - درد عضلانی - التهاب تاندون - درد ماهیچه ها - پیچ خوردگی ها - ساییدگی مفاصل - کشیدگی عضلات - درد و خشکی زانو - رفع اسپاسم عضلانی - رگ به رگ شدن عضلات - بهترین روغن برای ماساژ - درد عضلات با منشاء عصبی

 
طریقه مصرف روغن شتر مرغ مخصوص درمان دردهای مفصلی :

محل عارضه را حتماٌ با آب ولرم و صابون عصاره‌ی روغن شترمرغ شستشو داده و روزانه 1 الی 2 مرتبه مقداری از روغن را بر روی موضع درد بمالید و به مدت 10 دقیقه به خوبی ماساژ دهید و یا به جای ماساژ از بادکش استفاده نمایید تا اثر روغن و بادکش چند برابر گردد. سپس محل را حتماٌ با دستمال تمیز ببندید. استفاده از این روغن به مدت 30 روز هر شب قبل از خواب الزامیست.

 

100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  دوشنبه 21 بهمن 1398ساعت 18:04  توسط 100SABAD.IR 

کرم شترمرغ تیوپی 5 & 1نوبلز فرانسه

کرم شترمرغ تیوپی 5 & 1نوبلز فرانسه
کرم شترمرغ تیوپی 5 & 1 نوبلز فرانسه NOBLES

 
 
 

کرم روشن کننده و مرطوب کننده صورت و بدن شترمرغ حاوی ویتامین E و AHA

 
 
 
خرید کرم شترمرغ تیوپی 5 & 1نوبلز فرانسه

 

شماره تماس : 66896972 - 021

09101008810 - 09372490774

 

 

 

مشخصات اصلی :

نوعکرم
برندنوبلز NOBLES
حجم100 میلی لیتر
کشور سازندهفرانسه
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع پوست


 

توضیحات محصول :


- کرم حاوی عصاره ی روغن شترمرغ و ویتامین E و ریشه ی گیاه جنسینگ AHA
- آبرسان قوی پوست دست و صورت
- جوان و شفاف کننده پوست دست و صورت 
- لطیف کننده پوست با ایجاد حس ابریشم گونه
- روشن کننده و شفاف کننده و از بین برنده لکه ها و نقاط تیره‌ی پوست به دلیل دارا بودن ویتامین E و AHA
- بازسازی و احیای مجدد پوست با تغذیه ی کامل سلول های پوست
- از بین برنده آثار به جای مانده از زخم به دلیل داشتن یک فرمول ویژه
- تقویت کننده و نرم کننده ی بسیار قوی پوست های خشک و آسیب دیده

 
 

100sabad.ir
100sabad.com

+ نوشته شده در  دوشنبه 21 بهمن 1398ساعت 18:02  توسط 100SABAD.IR 

کرم شترمرغ مرطوب کننده یورو وان

کرم شترمرغ مرطوب کننده یورو وان

کرم شترمرغ مرطوب کننده یورو وان

 
 
 
 
 
 
غنی از اکسیژن - باعث افزایش گردش جریان خون - بالا بردن روند بهبودی - لایه بردار و جوان کننده پوست - صاف کننده خطوط پوست - ضد پیری سبب جوان‌سازی و شادابی پوست
 
 
 
خرید کرم شترمرغ مرطوب کننده یورو وان

 

شماره تماس : 66896972 - 021

09101008810 - 09372490774

 

 

 

مشخصات اصلی :

نوعکرم
برندیورو وان EURO one
حجم200 میلی لیتر
کشور تولید کنندهایران
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع پوست


 

توضیحات محصول :

روغن شترمرغ یکی از شگفت انگیز ترین روغن های جهان است که به علت ریز مولکول بودن تقریبا شبیه اسیدهای چرب در پوست انسان است و نیز به جهت دمای ذوب پایین با سرعت فوق العاده ای بدون چربی دادن به پوست ، جذب بدن می شود و منافذ پوست را مسدود نمی کند . لازم به ذکر است روغن شتر مرغ غنی از اکسیژن است و به همین علت است که در محل مورد استفاده و یا صدمه دیده باعث افزایش گردش جریان خون شده و از این رو روند بهبود را تسریع می بخشد . روغن شتر مرغ لایه بردار و جوان کننده پوست و صاف کننده خطوط چروکیده پوست است.  کرم شتر مرغ EURO one حاوی روغن شتر مرغ با اثر ضد پیری سبب جوان‌سازی و شادابی پوست می گردد . این کرم منحصر به فرد با  تاثیر پذیری دوگانه  موجب  صاف­ ، صیقلی و  سفید شدن پوست می­شود و علائم پیرشدگی پوست مانند چین چروک و افتادگی را برطرف می­نماید . همچنین برای بهبودی بیمارهای پوستی ­، لکه‌های قرمز ، خراشیدگی‌ها و خشکی پوست مناسب است که در حقیقت ، روغن شترمرغ به لایه‌های عمقی پوست نفوذ می‌کند و رطوبت پوست را برای مدت زمانی طولانی حفظ می‌نماید و سبب روشنی ، شفافیت و جوان سازی آن  می­شود .

 

ویژگی های اصلی :

- غنی از اکسیژن
- باعث افزایش گردش جریان خون
- بالا بردن روند بهبودی
- لایه بردار و جوان کننده پوست
- صاف کننده خطوط پوست
- ضد پیری ، سبب جوان‌سازی و شادابی پوست
 
 
 
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  دوشنبه 21 بهمن 1398ساعت 17:36  توسط 100SABAD.IR 

ماسک صورت شترمرغ آیچون بیوتی

ماسک صورت شترمرغ آیچون بیوتی
ماسک صورت شترمرغ آیچون بیوتی aichun beauty

 
 
 
 
لایه بردار فوق العاده قوی پوست از بین برنده جای جوش های معمولی و سر سیاه و پیلینگ
 
 
 
 
خرید ماسک صورت شترمرغ آیچون بیوتی
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
 
 
 
مشخصات اصلی : 
 
نوع
ماسک
برند
آیچون بیوتی aichun beauty
حجم
135 میلی لیتر
تاریخ مصرف
دارد
مناسب برای
انواع پوست

 

توضیحات محصول :
 
این محصول منافذ پوست ، کثیفی و چربی اضافی پوست را پاک می کند. پوست را تغذیه ، مرطوب و سفید می کند ، لکه های آکنه را روشن می کند و به جذب پوستی و سوخت وساز آن کمک می کند و پوست را لطیف و انعطاف پذیر نگه می دارد ، جوانی آن را باز می یابد و به تولید سلولهای جدید نظم می بخشد و سبب کاهش آکنه ، جوش های سرسیاه و چربی پوست می گردد.

 

روش استفاده :


ابتدا صورت خود را با آب ولرم شستشو داده سپس ماسک را به اندازه ی کافی روی پوست صورت بمالید به طوری که در همه قسمت ها به مقدار یکسان پخش شود ، حدودا بعد از 20 الی 30 دقیقه ماسک را از روی صورت بردارید .
 

 

توجه :

دقت کنید که ماسک ، حتما از پایین به بالا برداشته شود.
 

در آخر یادتان نرود صورتتان را کامل با آب ولرم بشویید 

 

 

100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  دوشنبه 21 بهمن 1398ساعت 17:34  توسط 100SABAD.IR 

روغن شترمرغ پوستی و مفصلی هیراد

روغن شترمرغ پوستی و مفصلی هیراد
روغن شترمرغ پوستی و مفصلی هیراد

OSTRICH OIL HIRAD



 
 
روغن شترمرغ پوستی و مفصلی هیراد حجم 60 میلی لیتر
 


 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
 
 
روغن شترمرغ صد در صد طبیعی دارای خواص درمانی فراوان 60 میل مولکول‌های روغن شترمرغ، بسیار شبیه مولکول‌های پوست انسان بوده و به همین دلیل خیلی سریع جذب پوست می‌شود. بعلاوه، بدلیل وجود مقادیر زیاد امگا 3 ، 6 و 9 که کار ساخت، ترمیم و تقسیم سلول‌ها را در بدن انسان انجام می‌دهند،
این روغن باعث ترمیم مفصل و ایجاد مایع مفصلی شده و به همین دلیل باعث کاهش یا از بین رفتن کامل دردهای مفصلی می‌شود. روغن شترمرغ از زمان های قدیم در مصر باستان مورد استفاده قرار می‌گرفته و مصریان برای درمان دردهای پا، زانو و مانند آن، از روغن شتر مرغ استفاده می‌کردند. لازم به ذکر است روغن شترمرغ ، منبعی غنی از اکسیژن است و به همین دلیل در محل مورد استفاده یا صدمه دیده باعث افزایش گردش خون می‌شود. روغن شترمرغ دارای خواصی جادویی است و تنها روغن ریزمولکولی است که هم در تسکین و مدیریت درد، و هم در امداد رسانی و بازسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
اطلاعات تکمیلی :
روغن شترمرغ دارای مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 ،6 و 9 بوده که کار ساخت، تقسیم و تعمیر سلول ها را در بدن انجام می‌دهند و بدن انسان قادر به ساخت آنها نیست. علاوه بر این، روغن شترمرغ حاوی اسیدهای چرب دیگری همانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک هم هست که مسکن بسیار قوی برای دردهای مفصلی و عضلانی بوده و برطرف کننده هر نوع عارضه مفصلی می‌باشند. لازم به ذکر است روغن شترمرغ، منبعی غنی از اکسیژن است و به همین دلیل در محل مورد استفاده یا صدمه دیده، باعث افزایش گردش خون می‌شود. افرادی که از درد در ناحیه مچ دست رنج می‌برند، نظیر کارگران، خیاط‌ها و کاربران کامپیوتر که کارهای تکراری با دست انجام می‌دهند، یا بیماران مبتلا به رماتیسم، دردهای کمر و زانو، برای تسکین درد و ترمیم مفاصل، روزانه سه مرتبه روغن شترمرغ را به مدت سه دقیقه روی ناحیه درد به خوبی مالش دهند. اثرات تسکینی در طی سه تا هفت روز بسته به شدت درد ظاهر خواهد شد. ورزشکاران و افرادی که دچار کوفتگی و کشیدگی عضلانی و یا کشیدگی و التهاب تاندوم ها و لیگامنت‌ها شده‌اند، برای تسکین درد روزی دو مرتبه باید ناحیه درد را به خوبی به مدت پنج دقیقه با روغن شتر مرغ مالش دهند و این کار را تا حدود یک هفته بطور مداوم ادامه دهند. انجام این کار در هنگام شب و قبل از خواب، و بستن ناحیه مذکور، باعث تسریع در فرآیند بهبودی خواهد شد.
 
موارد مصرف :

جوش ، لک ، خشکی پوست ،امراض درونی و مفصلی ، سیاهی دور چشم طریقه مصرف : محل عارضه را با آب ولرم و صابون شستشو داده و خشک کنید. سپس روغن را بر روی موضع درد بمالید و به مدت 10 دقیقه به خوبی ماساژ دهید. برای اثر بیشتر، می‌توانید محل درد را با دستمال ببندید. برای ترمیم و بهبودی مفاصل، استفاده مداوم این روغن شترمرغ به مدت یک ماه توصیه می‌شود.
 
نحوه نگهداری:
 
در صورت نگهداری طولانی مدت حتماٌ آن را در یخچال نگهداری نمایید و قبل از مصرف آن را در دمای 25 تا 30 درجه سانتیگراد گذاشته تا به حالت مایع در آید.
 
 
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  دوشنبه 21 بهمن 1398ساعت 17:30  توسط 100SABAD.IR 

صابون شترمرغ مکس لیدی

صابون شترمرغ مکس لیدی
صابون شترمرغ مکس لیدی max lady





 
 
ضد جوش- ضد لک- ضد چروک - حاوی کلاژن - شاداب کننده پوست
 

 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 

 

مشخصات اصلی:
 
نوع
صابون
برند
مکس لیدی max lady
وزن
135 گرم
کشور سازنده
انگلستان
تاریخ مصرف
دارد
مناسب برای
انواع پوست

 

 
توضیحات محصول:
 
ضد جوش- ضد لک- ضد چروک - حاوی کلاژن - شاداب کننده پوست
حاوی عصاره ی شترمرغ
صابون شترمرغ مکس لیدی تهیه شده از عصاره ی شترمرغ و عصاره ی خیار و ویتامین های C و A می باشد. این محصول بی نظیر از بهترین درمان کننده های جوش صورت ، آکنه و کک و مک می باشد. از بین برنده ی جوش های جوانی و سر سیاه و چرکی و همچنین لک های قهوه ای و تیره ی پوست می باشد. این صابون ، براق و درخشنده کننده و روشن کننده ی انواع پوست می باشد و حذف کننده ی سلول های مرده از روی پوست بوده و طراوت بخشی و نرمی و لطافت را در کمترین زمان ممکن به پوست شما بازمیگرداند. این صابون جدید حاوی ویتامین های طبیعی C و A میباشد که پوست صورت و بدن را پلینگ و بازسازی می کند.

 
عصاره ی روغن شترمرغ:

این ماده ی کمیاب کاملا طبیعی حاوی مقادیر بالایی از امگا 3 ، 6 و 9 می باشد که بهترین درمان کننده و ترمیم کننده ی پوست صورت و بدن می باشد.
 
طریقه مصرف:

مقداری از صابون را خیس نموده ، به پوست صورت یا بدن بزنید و ماساژ دهید و بعد از یک الی 3 دقیقه بسته به میزان خشکی یا چربی پوستتان آبکشی نمایید.
 

100sabad.ir
100sabad.com

+ نوشته شده در  پنجشنبه 17 بهمن 1398ساعت 17:26  توسط 100SABAD.IR 

شامپو شترمرغ بیولاین

شامپو شترمرغ بیولاین
شامپو شترمرغ بیولاین Bio Line

 
 
همراه با عصاره ی شترمرغ + پروتئین + ویتامین B5 + کراتین - مناسب هرنوع مو


 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
 

 

مشخصات اصلی :
 
نوعشامپو
برند بیولاین
حجم400 میلی لیتر
کشور سازندهفرانسه
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایمناسب هر نوع مو
 
 
توضیحات محصول :
 
شامپو عصاره ی شترمرغ بیولاین ، برای موهای کم حجم و نازک که معمولا به دلیل کم پشت بودن حجم مناسبی ندارند طراحی شده است. این موها ممکن است دارای پوست چرب نیز باشند که با تولید سبوم ، موها را کم حجم تر نیز می کند. امروزه شامپو کرمی حجم دهنده ی شترمرغ بیولاین ، با ایجاد یک غلاف بر روی موهای نازک ، ضخامت آنها را زیادتر و از طرفی با پاک کنندگی نسبتا بالا ، چرک و چربی را از روی پوست مو برمیدارد تا موها حجیم تر و پر تر شوند.
همراه با عصاره ی شترمرغ + پروتئین + ویتامین B5 + کراتین
شامپو عصاره ی شترمرغ با بهره گیری از ترکیبات طبیعی به موها استحکام می بخشد و با ویتامین ها موی سر را از ریشه تا انتها قوی کرده و با پروتئین های مغزی پوست سر را مرطوب نگه داشته و از پوسته شدن آن جلوگیری می نماید. این شامپو با خواص گیاهی کراتین، صاف کننده‌ی مو می باشد و چربی و باقی مانده‌ی مواد حالت دهنده و گرد و غباری که روزانه بر روی موها می‌نشیند پاک کرده و سلامت و تمیزی و درخشنگی و زیبایی را به موهای شما باز می‌گرداند.

 
عصاره ی شترمرغ :

این ماده ی کمیاب کاملا طبیعی مقاومت و استقامت موها و پوست سر را افزایش می دهد. به طور کامل رطوبت موها و پوست سر را تامین می کند و موهای ابریشمی و باطراوت و شفاف را به شما هدیه می دهد. 


طرز مصرف شامپو بیولاین با عصاره شتر مرغ :

شامپو را بر روی موی خیس بمالید ماساژ دهید بشویید وخشک کنید
 

100sabad.ir
100sabad.com

+ نوشته شده در  پنجشنبه 17 بهمن 1398ساعت 17:23  توسط 100SABAD.IR 

صاف کننده کراتینه دارک اند لاولی Dark & Lovely

صاف کننده کراتینه دارک اند لاولی Dark & Lovely
صاف کننده کراتینه دارک اند لاولی Dark & Lovely
 
اولین صاف کننده ی موی آفریقایی که از مجبوبیت بالایی بین ایرانیان برخوردار است و در اکثر آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و مضرات صاف کننده هایی مثل گلت و بست را ندارد.
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 -- 09372490774
 
 
مشخصات اصلی :
 
نوعکرم صاف کننده مو
برنددارک اند لاولی Dark & Lovely
کشور سازندهآفریقا
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع مو

 
توضیحات محصول :

این محصول هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده است.
دارک اند لاولی dark and lovely محصول کشور آفریقا که در ایران به گلت آفریقایی معروف هست ، یک صاف کننده ی موقت مو بوده که جهت صاف کردن سه الی 6 ماهه ی مو استفاده می شود.
این کرم ضمن اینکه دارای مواد نرم کننده و تغذیه کننده ی مو می باشد ، به طور معجزه آسایی باعث صاف و لخت شدن موی سر می شود. به دلیل دارا بودن مواد موثر در تغذیه ی مو ، مصرف این محصول هیچ گونه عوارضی از جمله ریزش مو نخواهد داشت و موهای کاملا صاف و لطیف برای مدت حدود 6 ماه ایجاد می کند.  جدیدترین صاف کننده ی مو با قدرت فوق العاده بالا در صاف کردن و همچنین نرم کردن موها برای چندین سال. فقط با یک بار استفاده از موهایی نرم و صاف و لخت لذت ببرید.

دارای مجوز فروش و واردات
محصول پر طرفدار کشور آفریقا
دارای بروشور  ( فارسی ) جهت مصرف صحیح محصول
بسیار مناسب برای از بین بردن فرهای ریز مو
بدون ایجاد عوارض و ریزش مو در صورت  استفاده  صحیح محصول

تنها صاف کننده با 4 مواد همراه با ویتامینه و نرم کننده برای آسیب ندیدن موها

آموزش استفاده از صاف کننده  مو دارک اند لاولی :   
مواد لازم:
کاسه ی غیرفلزی
شانه ی دندانه درشت پلاستیکی
ساعت
بسته ی صاف کننده ی فیراندلاولی
دستکش
مقداری پارچه
چندین گیره ی پلاستیکی


آماده سازی مواد:
- مواد شماره 1 و 2 در ظرف رنگ غیر فلزی ( پلاستیکی ) مخلوط شود (برای موهای بلند هردو مواد را به طور کامل مخلوط کنید. و برای آقایان با موی نسبتا کوتاه مواد 1 و 2 را به صورت نصف به نصف مخلوط کنید.
- کرم شماره 1 و 2 را به وسیله ی چوب مخصوص داخل جعبه مخلوط کنید. این کار را انقدر ادامه دهید تا رده ای در محاول باقی نماند.

نکات مهم قبل از استفاده از مجصول :
-
سعی کنید حتما یک قسمت از موی خود را به صاف کننده آغشته کنید و پس از گذشت 24 ساعت در صورت عدم بروز حساسیت محصول را استفاده نمایید.
- محلول را به موی کاملا خشک بزنید. جهت استفاده از این محصول نیازی به تمیز بودن و یا شستشوی موها نیست. ولی می توانید موها را یک روز قبل از استفاده از این محصول بشورید ، یعنی در همان روز استفاده شسته نشود ، زیرا کمی از چربی ترشح شده بر روی پوست سر ، برای محافظت از ریشه ی موها لازم است.
- نکته ی خیلی مهم اینکه از ریشه تا نیم سانت موها را به مواد آغشته ننمایید.
- برای آسیب ندیدن پوست از کرمهایی مثل وازلین روی قسمت گوشها و خط مو ها استفاده کنید.

- برای محافظت  از گردن از دستمالهای بلند استفاده کنید.
- برای محافظت از دستهایتان از دستکش استفاده کنید.
- معمولا هر بسته صاف کننده دارک برای دو مرتبه قابل استفاده است .
- برای استفاده از محصولات صاف کننده ای نظیر کراتینه بهتر است به یک فرد ماهر مراجعه فرمایید .


شروع به کار :
صاف کردن موها
- قبل از استفاده مو ها را به چندین قسمت تقسیم نمایید. سپس به مقدار لازم موها را به مواد شماره ی 1 و 2 آغشته نمایید.
- دقت داشته باشید که از ابتدا تا انتهای روند استفاده از دارک به هیچ وجه محصول با چشم ها تماس پیدا نکند. در صورت تماس بلافاصله با آب فراوان چشم ها را شستشو داده و به پزشک مراجعه فرمایید.

- پس از اغشته شدن کامل مو به مواد مخلوط 1 و 2 ، مرحله ی صاف کردن مو باید انجام شود بدین صورت که شانه ی دندانه درشت را به دست گرفته و از بالا تا پایین موها را شانه نمایید. به این علت باید از شانه ی دندانه درشت استفاده نمایید که موها به شانه گیر نکنند. مدام و با حوصله شانه کشی کنید. این مرحله بسیار مهم می باشد.
- دقت داشته باشید که از زمان لازم براساس نوع موی خود که در جدول زیر نوشته شده بیشتر نشود. زمان شروع شانه کشی و پایان شانه کشی را ثبت کنید تا مواد روی مو زیاد نماند که به مو اسیب نرسد.
- می توانید 5 دقیقه ی پایانی را از نصف مو تا انتهای مو با انگشت شصت و اشاره از بالا به پایین دست کشی کنید تا موی صاف تری را داشته  باشید. بعد از تایم مشخص به هر مو  کار در مرحله اول تمام می باشد.
نوع مو        استفاده معمولی از مواد    استفاده برای صاف شدن بیش از حد
موهای سالم    10 تا 15 دقیقه در این مرحله برای موهای سالم استفاده نشود
موهای معمولی 18 تا 20 دقیقه     15 تا 18 دقیقه
موهای زبر و مجعد20 تا 25 دقیقه 18 تا 20 دقیقه
موهای مقاوم  20 تا 25 دقیقه  20 تا 25 دقیقه

مرحله دوم :
شستشوی موها
 
- موها را به مدت 3 الی 4 دقیقه با آب ولرم آب کشی کنید.
- نکته مهم اینکه داخل موها چنگ نزنید.
- موها را با شامپوی مخصوص داخل
جعبه یعنی محلول شماره 3 شسته به طوری که هیچ ردی از مواد صاف کننده روی موی سر باقی نماند. 
- دقت کنید که مواد در حین شستشو به چشم ها وارد نشود.
- پس از شستشو با حوله آب موها را بگیرید.


مرحله سوم :
تقویت کردن موها

- ماده ی تقویت کننده ی شماره 4 را به موها اضافه کرده و به مدت 3 الی 5 دقیقه روی سر ماساژ دهید و بعد از این زمان موها را فقط ابکشی کنید ( بدون شامپو).

نکات مهم پس از استفاده از محصول :
- حداقل هفته ای 1 بار تا یک ماه موها را با مواد شماره 4 ویتامینه کنید تا از خشکی مو جلوکیری کنید.
- بعد از صاف کردن مو حداقل 3 روز موها را نشورید تا نتیجه ی بیشتری بگیرید.
- برای خشک کردن موها از سشوار با درجه ی ملایم استفاده کنید.

- دقت داشته باشد برای مراقبت بیشتر از موها پس از هر بار شستشوی مو در دفعات بعد از ماسک مو و سرم استفاده نمایید.
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  يکشنبه 6 بهمن 1398ساعت 19:45  توسط 100SABAD.IR 

روغن شترمرغ مفصلی امگا5 + کرم و صابون نوبل فرانسه

روغن شترمرغ مفصلی امگا5 + کرم و صابون نوبل فرانسه
روغن شترمرغ مفصلی امگا5
جهت درمان آسیب ها و دردهای مفصلی - عضلانی و استخوانی  - بدون عوارض
با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
به همراه کرم و صابون شترمرغ نوبل فرانسه




100 درصد خالص و ریزمولکول و بدون بو
سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9

 

جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.

 

شماره تماس : 66896972 - 021

09101008810 - 09372490774

مشخصات اصلی :
 
نوع
روغن موضعی
برند
امگا5 omega5
حجم
60 میلی لیتر
پروانه بهداشت
32/19022
شماره ثبت
2175
سری ساخت
123/1317
شماره پروانه صنایع
123/30708
تاریخ مصرف
دارد
شرکت سازنده
رویان پالیز
کشور سازنده
ایران - ایوانکی
کارخانه سازنده
پاک آرای آژنگ
قیمت درج شده بر روی محصول
بدون قیمت درج شده
قابل استفاده برای
تمامی سنین
هدیه
صابون شترمرغ پنج کاره نوبل فرانسه و کرم شترمرغ نوبلز فرانسه
 
 
توضیحات محصول :

روغن شترمرغ امگا5 آزمایش شده در آزمایشگاه های فرانسه است و در آزمایشگاه به دو روغن شترمرغ پوستی و مفصلی تفکیک شده است؛ که خواص هر دو روغن به طور  جداگانه در وب ما نوشته شده است. روغن شترمرغ امگا5 با استفاده از بخار آب مایع شده و چندین بار در معرض بخار آب ریزمولکول تر می شود تا جذب بهتری بر روی پوست داشته باشد و باعث ایجاد جوش و یا حساسیت پوستی نگردد. چربی شترمرغ اگر به صورت غیرحرفه ای مایع شود خون یا آلودگی موجود در آن ممکن است سبب ایجاد حساسیت پوستی گردد. علاوه بر آن حرارت مستقیم بر روی چربی شترمرغ بسیاری از خواص شگفت انگیز روغن شتر مرغ را از بین می برد.
گاهاً مشاهده میکنیم که افراد جامعه از مسائل و مشکلات جسمی مشترکی شکایت دارند. سردرد، فشارخون، تنگی نفس، مسائل قلبی و عروقی و... . اما به علت عدم تحرک و فعالیت مناسب، پشت میز نشینی طولانی، کهولت سن، فشار بیش از حد کار و...، تقریباً بیشتر افراد جامعه از دردهای عضلانی و مفصلی رنج میبرند که هرچند زیاد حاد به نظر نمی‌رسد، اما در اغلب موارد، طولانی و مداوم و بعضاً به شدت رنج آور می‌باشند. شاید اولین پیشنهاد و فکر شما برای رفع این دردها استفاده از آرامبخش ها و تسکین دهنده های گیاهی و شیمیایی باشد. اما در بسیاری از موارد این گونه داروها علاوه بر اثربخشی تأثیرات بسیار خطرناکی بر متابولیسم داخلی بدن دارند. بنابراین یکی از بهترین روشهای درمان این نوع دردها، استفاده از موارد خارجی همچون ماساژ، پمادها و ... می‌باشد. روغن شترمرغ به اذعان کارشناسان و متخصصین امر درمان دردهای عضلانی، مفصلی و ... ، یکی از برترین روشها و مواد درمانی این امور بحساب می‌آیند.
روغن شتر مرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 9،6،3 می‌باشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.


 
موارد مصرف روغن شتر مرغ مخصوص درمان دردهای مفصلی :

ورم - پا درد - آرتروز  - سیاتیک - کمر درد - روماتیسم - ورم مفاصل - دیسک کمر - درد عضلانی - التهاب تاندون - درد ماهیچه ها - پیچ خوردگی ها - ساییدگی مفاصل - کشیدگی عضلات - درد و خشکی زانو - رفع اسپاسم عضلانی - رگ به رگ شدن عضلات - بهترین روغن برای ماساژ - درد عضلات با منشاء عصبی

 
طریقه مصرف روغن شتر مرغ مخصوص درمان دردهای مفصلی :

محل عارضه را حتماٌ با آب ولرم و صابون عصاره‌ی روغن شترمرغ شستشو داده و روزانه 1 الی 2 مرتبه مقداری از روغن را بر روی موضع درد بمالید و به مدت 10 دقیقه به خوبی ماساژ دهید و حتماٌ با دستمال تمیز ببندید. استفاده از این روغن به مدت 30 روز هر شب قبل از خواب الزامیست.


100sabad.ir

100sabad.com

+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 18:46  توسط 100SABAD.IR 

کرم شترمرغ لامانجو Lamanjo

کرم شترمرغ لامانجو Lamanjo
کرم شترمرغ لامانجو Lamanjo
 
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 

شماره تماس : 66896972 - 021

09101008810 - 09372490774

 

مشخصات اصلی :

 

نوعکرم
برندلام آنژو یا لامانجو Lamanji
حجم75 میلی لیتر
کشور سازندهایران
شماره مجوز بهداشت32/10172
شماره پروانه صنایع123/30708
شماره ثبت علامت تجاری138982
تاریخ مصرف08/2019
مناسب برایانواع پوست

توضیحات محصول :
- دارای امگا 3، 6، 9 و ویتامین E با خاصیت آبرسانی بسیار زیاد و روشن کنندگی عالی
- مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت و بدن
- رفع جوش ، جای جوش ، ضدلک
- رفع چین و چروک
- رفع ترک ها و لک های دوره بارداری
- پف زیر چشم . کبودی دور چشم
- پسوریازیس
- مناسب انواع پوست
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 18:50  توسط 100SABAD.IR 

صابون شترمرغ 4 کاره نوبل فرانسه NOBLE

صابون شترمرغ 4 کاره نوبل فرانسه NOBLE
صابون شترمرغ 4 کاره نوبل فرانسه NOBLE
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
 
مشخصات اصلی:
 
نوع
صابون
برند
نوبل NOBLE
وزن
135 گرم
کشور سازنده
فرانسه
تاریخ مصرف
12/2019
مناسب برای
انواع پوست
 
توضیحات محصول :
ضدچروک + ضد لک + تقویت و لطیف کننده + تغزیه کننده ی پوست
حاوی عصاره ی شترمرغ و عصاره های گیاهی
صابون شترمرغ شرکت نوبل فرانسه ، تهیه شده از عصاره و روغن شترمرغ و دیگر گیاهان و ویتامینهای طبیعی می باشد. این صابون نمونه از ایجاد چین و چروک پوست صورت جلوگیری می کند و ضد پیری زودرس می باشد و با عصاره ی طبیعی ویتامین های B1 ، B2 ، E ( عصاره و روغن شترمرغ ) ، تغزیه کننده ی کامل پوست می باشد و لکه های قهوه ای رنگ و دانه های سرسیاه صورت و تمامی لک های پوست را از بین می برد و پوست را مرطوب و شاداب نگه می دارد.
صابون شترمرغ شرکت نوبل فرانسه ، حاوی AHA و امگا3 می باشد که پوست صورت و بدن را از عمق تمیز می نماید. همچنین با فرمول ضدباکتری ، پوست را از هرگونه آکنه و جوش جوانی پاکسازی می نماید. روشن کننده و جوان کننده ی پوست صورت  و بدن می باشد.

عصاره ی روغن شترمرغ :
این ماده ی کمیاب کاملا طبیعی حاوی مقادیر بالایی از امگا 3 ، 6 و 9 می باشد که بهترین درمان کننده و ترمیم کننده ی پوست صورت و بدن می باشد.
 
روش استفاده :
مقداری از صابون را خیس نموده ، به پوست صورت یا بدن بزنید و ماساژ دهید و بعد از یک الی 3 دقیقه بسته به میزان خشکی یا چربی پوستتان آبکشی نمایید.
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 18:53  توسط 100SABAD.IR 

صابون شترمرغ 3 کاره کیس بیوتی Kiss Beauty

صابون شترمرغ 3 کاره کیس بیوتی Kiss Beauty
صابون شترمرغ 3 کاره کیس بیوتی Kiss Beauty
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
مشخصات اصلی :
 
نوع
صابون
برند
کیس بیوتی Kiss Beauty
وزن
135 گرم
کشور سازنده
فرانسه
تاریخ مصرف
دارد
مناسب برای
انواع پوست

 

توضیحات محصول :
ضد جوش + ضد چروک + سفید کننده همراه با روغن مار ، کالژین و ویتامین ای

 
عصاره ی روغن شترمرغ :
این ماده ی کمیاب کاملا طبیعی حاوی مقادیر بالایی از امگا 3 ، 6 و 9 می باشد که بهترین درمان کننده و ترمیم کننده ی پوست صورت و بدن می باشد.
 
 
روش استفاده :
مقداری از صابون را خیس نموده ، به پوست صورت یا بدن بزنید و ماساژ دهید و بعد از یک الی 3 دقیقه بسته به میزان خشکی یا چربی پوستتان آبکشی نمایید.
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 18:57  توسط 100SABAD.IR 

ماسک صورت ژله ای شترمرغ مکس لیدی MAX LADY

ماسک صورت ژله ای شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
ماسک صورت ژله ای شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
بهترین لایه بردار و آب رسان صورت همراه با فرمول جدید برای از بین بردن کلیه دانه های سرسیاه و انواع لک ها و جوش ها

 
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
 

مشخصات اصلی :

نوعماسک ژله ای
برندمکس لیدی max lady
حجم100 میلی لیتر
کشور سازندهتحت لیسانس کشور انگلستان
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع پوست


توضیحات محصول :

ماسک صورت ژله ای شترمرغ مکس لیدی ، لایه‌بردار است و با انواع پوست‌ها از خشک تا مختلط سازگاری دارد. این ماسک با عصاره ی روغن شترمرغ غنی شده لست که آبرسانی به پوست را راحت‌تر می‌کند و باعث لایه‌برداری ملایم پوست صورت می شود. هنگامی که ماسک از روی صورت برداشته می شود ، سلول‌های قدیمی و دانه‌های سرسیاه نیز از روی صورت‌ همراه با کنده شدن ماسک برداشته می‌شوند.
این ماسک صورت با ترکیبات خاص طبیعی شامل روغن شتر مرغ ، تقویت کننده و نرم کننده ی بسیار قوی برای پوستهای خشک و آسیب دیده می باشد و موجب آبرسانی به پوست دست و صورت شده و با ایجاد حس ابریشم گونه سبب نرمی و لطافت پوست می گردد. این ماسک همچنین حاوی ویتامین E و AHA می باشد که روشن کننده و شفاف کننده ی پوست است و لکه ها و نقاط تیره ی پوست را از بین می برد . فرمول ویزه ی این کرم باعث از یبن رفتن آثار به جای مانده از جای زخم بر روی پوست می شود و موجب بازسازی و احیای مجدد پوست می شود.
 
روش مصرف :
- مقداری از ماسک را روی پوست بمالید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه روی پوست بماند ، و بعد از خشک شدن ماسک آن را به آهستگی از روی صورت بردارید و با آب ولرم صورت را آبکشی کنید.
- از تماس با چشم و لب ها خودداری کنید.
- هفته ای یک الی دو بار و یا به دفعات لازم استفاده کنید.
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 18:58  توسط 100SABAD.IR 

اسکراب لایه بردار در 30 ثانیه صورت شترمرغ مکس لیدی MAX LADY

اسکراب لایه بردار در 30 ثانیه صورت شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
اسکراب لایه بردار در 30 ثانیه صورت شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
تقویت کننده و صاف کننده ی پوست صورت - از بین برنده ی پوست های مرده ی پوست در 30 ثانیه -
جوان کننده - از بین برنده ی جوش

 
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
 

مشخصات اصلی:

نوعژل
برندمکس لیدی max lady
حجم100 میلی لیتر
کشور سازندهفرانسه
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع پوست


توضیحات محصول :

اسکراب شترمرغ مکس لیدی ، تقویت کننده ، صاف و هموار کننده ی پوست صورت و از بین برنده ی جوش ، پاک کننده ی عمیق پوست از آلودگی ها و پوست های مرده است ، به طوریکه اگر به طور دائم از آن استفاده نمایید پوستتان همیشه شاداب و جوان خواهد ماند. اسکراب ها به طور ملایم کار کیسه کشیدن در حمام را انجام می دهند و پوست های مرده را جدا می سازند. این پوست های مرده اگر از روی بدن برداشته نشود ، به مرور روی هم تلنبار شده و پوست را زبر و ضخبم و افتاده و زشت می کند. پس برای شادابی و جوانی پوستتان مخصوصا پوست صورت ، اسکراب را فراموش نکنید. روزانه تعداد بی شماری سلول پوستی جدید متولد می شوند و تعداد زیادی از سلولهای قدیمی پوست از بین می روند. سلولهای مرده طبق روند طبیعی به سطح پوست آمده و به شکل نا مشهود از سطح پوست جدا میشوند. گاهی اوقات آلودگی های محیطی و یا سایر عوامل جلوی این پوسته ریزی به صورت نا محسوس را می گیرند ، در نتیجه سلول های مرده در سطح پوست جمع میشوند و باعث تیرگی و کدری پوست می گردند. کرم اسکراب (‌ لایه بردار ) شترمرغ مکس لیدی با کمک به جدا سازی سلول های مرده ی سطح پوست در 30 ثانیه ٬‌ برای شما پوستی درخشان و شفاف را به ارمغان می آورد.

 

روش استفاده :
هفته ای یک الی دو مرتبه برحسب نیاز ، بر روی پوست صورت و هرجای دیگر که نیاز دیدید بزنید و  ماساژ دهید تا پوسته های اضافه ی پوست جدا شوند. سپس با آب ولرم آب کشی نمایید.
 
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 18:59  توسط 100SABAD.IR 

کرم ضدآفتاب شترمرغ روشون ROUSHUN

کرم ضدآفتاب شترمرغ روشون ROUSHUN
کرم ضدآفتاب شترمرغ روشون ROUSHUN
spf 60

 
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 

مشخصات اصلی :

نوعکرم
برندروشون ROUSHUN
حجم50 میلی لیتر
کشور سازندهفرانسه
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع پوست

 توضیحات محصول :
ضدآفتاب شترمرغ ROUSHUN ، حاوی عصاره ی طبیعی روغن شترمرغ و کلاژن می باشد که از پوست در مقابل اشعه مضر آفتاب جلوگیری و حمایت می نماید و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

ضد خشکی ، پیری ، زبری و سلولهای پوسیده است . پوست را نرم ، لطیف و زیبا می‌نماید و سلولهای مرده و چروک ها را از بین می برد.

 

روش مصرف :
پس از شستن یا تمیز کردن پوست ،  نیم ساعت قبل از بیرون رفتن از منزل و هر سه ساعت یکبار مقداری از
کرم ضدآفتاب شترمرغ نوبلز فرانسه را به آرامی و به صورت چرخشی به تمام پوست صورت و گردن بمالید و ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست گردد. جهت جلوگیری بیشتر از پیری پوست ، بهتر است در منزل نیز استفاده شود.
 
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 19:01  توسط 100SABAD.IR 

شامپو بدن خانواده شترمرغ مکس لیدی MAX LADY

شامپو بدن خانواده شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
شامپو بدن خانواده شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
 
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
 
 

مشخصات اصلی :

نوعشامپو بدن
برندمکس لیدی MAX LADY
حجم1380 میلی لیتر
کشور سازندهتحت لیسانس FKBK  انگلستان
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع پوست

توضیحات محصول :
شامپوهای بدن ، جایگزینی خوب و مناسب برای صابون‌های سنتی هستند. خیلی از شوینده‌های بدن ، دارای  منفعتهای زیادی هستند که همه ی آن در یک محصول انباشته شده‌اند ، و می‌ شود گفت آنها بسیار بهداشتی‌تر از قالب‌های صابون هستند و برای سفر و حمام بسیار ایده آلند. شامپو بدن مکس لیدی علاوه بر مزیت فوق ، حاوی روغن شترمرغ است که منفعتهای بسیاری برای زیبایی پوست و سلامتی و از بین بردن انواع دردها دارد.
دارای PH مناسب و سازگار با پوست بدن
به همراه یک اشانتیون لیف
 
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 19:04  توسط 100SABAD.IR 

کرم ضدآفتاب شترمرغ spf30 کیس بیوتی Kiss Beauty

کرم ضدآفتاب شترمرغ spf30 کیس بیوتی Kiss Beauty
کرم ضدآفتاب شترمرغ spf30 کیس بیوتی Kiss Beauty
 
 
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 

شماره تماس : 66896972 - 021

09101008810 - 09372490774

 

مشخصات اصلی :

 

نوع
کرم ضدآفتاب
برند
کیس بیوتی Kiss Beauty
حجم
50 میلی لیتر
کشور سازنده
 تحت لیسانس فرانسه
تاریخ مصرف
دارد
مناسب برای
 انواع پوست
 
توضیحات محصول :
اولین ضدآفتاب سه کاره جهان با SPF 90 مخصوص روزهای آفتابی تابستان
ضد آفتاب شترمرغ کیس بیوتی، حاوی عصاره ی روغن شترمرغ است که از پوست در مقابل اشعه ی مضر آفتاب محافظت می نماید و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند. ضدخشکی ، پیری ، زبری و سلولهای پوسیده است. پوست را نرم ، لطیف و زیبا می‌نماید و سلولهای مرده و چروک ها را از بین می برد. لایه ی بیرونی پوست را از بین می‌برد و پوست را دارای لایه ی جدید و نرم می‌نماید و پوستی زیبا به شما هدیه می‌دهد.


روش مصرف :
پس از شستن و تمیز کردن پوست ، مقداری از کرم را به آرامی و به صورت چرخشی به تمام پوست صورت و گردن بمالید و ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست گردد.

100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 19:07  توسط 100SABAD.IR 

نمک حمام شترمرغ مکس لیدی MAX LADY

نمک حمام شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
نمک حمام شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
 
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 

مشخصات اصلی :

نوعنمک
برندمکس لیدی MAX LADY
حجم300 میلی لیتر
کشور سازندهانگلستان
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع پوست


توضیحات محصول :

نمک حمام مکس لیدی MAX LADY محصولی بسیار موثر برای رفع تیرگی پوست مناطق اصلاح شده مانند زیر بغل و ناحیه ی حساس ، رفع لک های ایجاد شده بر اثر استفاده از موم و اپیلاسیون و همچنین از بین بردن سیاهی سر آرنج زانو و قوزک پا استفاده می شود.
این محصول دارای خاصیت روشن کنندگی است و چون منبعی غنی از ویتامین E می باشد ، موجب شادابی و جوانی پوست شده و لطافتی کودکانه به پوست بدن شما داده و روند پیری پوست را کند می کند.
نمک حمام مکس لیدی ، اثر ضد بیماری های پوستی داشته و با جلوگیری از آزاد شدن آنزیم های پوستی ، مانع التهاب پوست شده و باعث حفظ رطوبت پوست می شود.

 

روش مصرف :

نمک اسکراب را به مقدار لازم به سطح مورد نظر پوست بمالید و پس از 3 الی 5 دقیقه ماساژ دادن شستشو دهید.

100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 19:08  توسط 100SABAD.IR 

شامپو شترمرغ مکس لیدی MAX LADY

شامپو شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
شامپو شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
 
 
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 
 
شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
 
مشخصات اصلی :
 
نوع
شامپو
برند
مکس لیدی Max Lady
حجم
500 میلی لیتر
کشور سازنده
انگلستان
تاریخ مصرف
دارد
مناسب برای
مناسب هر نوع مو
 
توضیحات محصول :
شامپو عصاره ی شترمرغ مکس لیدی ، برای موهای کم حجم و نازک که معمولا به دلیل کم پشت بودن حجم مناسبی ندارند طراحی شده است. این موها ممکن است دارای پوست چرب نیز باشند که با تولید سبوم ، موها را کم حجم تر نیز می کند. امروزه شامپو کرمی حجم دهنده ی شترمرغ مکس لیدی ، با ایجاد یک غلاف بر روی موهای نازک ، ضخامت آنها را زیادتر و از طرفی با پاک کنندگی نسبتا بالا ، چرک و چربی را از روی پوست مو برمیدارد تا موها حجیم تر و پر تر شوند.
همراه با عصاره ی شترمرغ + پروتئین + ویتامین B5 + کراتین
شامپو عصاره ی شترمرغ با بهره گیری از ترکیبات طبیعی به موها استحکام می بخشد و با ویتامین ها موی سر را از ریشه تا انتها قوی کرده و با پروتئین های مغزی پوست سر را مرطوب نگه داشته و از پوسته شدن آن جلوگیری می نماید. این شامپو با خواص گیاهی کراتین، صاف کننده‌ی مو می باشد و چربی و باقی مانده‌ی مواد حالت دهنده و گرد و غباری که روزانه بر روی موها می‌نشیند پاک کرده و سلامت و تمیزی و درخشنگی و زیبایی را به موهای شما باز می‌گرداند.

 
عصاره ی شترمرغ :
این ماده ی کمیاب کاملا طبیعی مقاومت و استقامت موها و پوست سر را افزایش می دهد. به طور کامل رطوبت موها و پوست سر را تامین می کند و موهای ابریشمی و باطراوت و شفاف را به شما هدیه می دهد. 
 
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 19:10  توسط 100SABAD.IR 

ماسک مو شترمرغ مکس لیدی MAX LADY

ماسک مو شترمرغ مکس لیدی MAX LADY
ماسک مو شترمرغ مکس لیدی MAX LADY

 
 
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
 
 

شماره تماس : 66896972 - 021

09101008810 - 09372490774

 

مشخصات اصلی :
 
نوع
کرم
برند
مکس لیدی max lady
حجم
500 میلی لیتر
کشور سازنده
انگلستان
تاریخ مصرف
دارد
مناسب برای
انواع مو

توضیحات محصول :
ماسک موی سر مکس لیدی ، علاوه بر خاصیت نرم کنندگی و حالت دهندگی ، باعث حفظ سلامت موها شده و با دارا بودن خاصیت نرم کنندگی ، از شکستگی موها جلوگیری میکند و شفافیت ، درخشندگی و لطافت خاصی به موها می بخشد.
این ماسک مو حاوی کرم مرطوب کننده ی مو و روغن های نرم کننده ی سیلیکونی می باشد که با قدرت نفوذ در ساقه ی مو ، خاصیت حجم دهندگی داشته و از وز شدن موها جلوگیری می نماید.
کرم های موجود در ماسک مو ، رطوبت لازم را به ساقه ی مو وارد کرده و باعث شادابی و درخشندگی موها می شود و در کنار این رطوبت ، پلیمرهای ویژه ، کار پرپشت شدن مو را به راحتی انجام می دهند و موجب استحکام موها می شوند.
یکی دیگر از ویژگی های این نرم کننده این است که بدون سنگین شدن موها ، از چرب شدن زود هنگام موها جلوگیری می کند.
پرپشت کننده مو - درمان کننده‌ی موخوره - تغذیه کننده‌ی کامل ریشه‌ی موها - جلوگیری از ریزش و خرد شدن موها - ترمیم و تقویت کننده موهای رنگ شده - صاف و لخـــت کننده ی موهای مجعد و فر - جهت آسان تر شانه کردن موهای پر، فر و وز - ترمیم و تقویت کننده موهای خشک و آسیب دیده - محافظت از مو در برابر اشعه های مضر نور خورشید - درخشان و براق و شاداب کننده‌ی مو به صورت طبیعی
. وجود روغن شترمرغ در این ماسک مو، موجب تقویت ریشه و ساقه ی مو می گردد.
 
روش مصرف :
بعد از استحمام، موها را با حوله کمی خشک نمایید، سپس مقداری از ماسک را به مو زده و با دست ماساژ دهید تا ساقه ی موها تماماً از ماسک پوشیده شود. سه الی پنج دقیقه صبر کنید و سپس آب کشی کرده و موها را خشک کنید. افرادی که موهای وز و در هم رفته دارند و شانه کردن برایشان بسیار سخت هست، این ماسک موی عالی موجب باز شدن و براق شدن موهایشان می‌ گردد.
 
100sabad.ir
100sabad.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 9 بهمن 1398ساعت 19:11  توسط 100SABAD.IR